1a MARXA ALTAFULLA-COSTA TÀRRACO

INSCRIPCIONS OBERTES.

01-novembre - 2023

La prova unirà en una caminada no competitiva (no està permès córrer) els termes municipals d'Altafulla, La Riera de Gaià i Tarragona. La sortida dels/les participants es farà a les 8:30 h del matí i tindran un marge de 7 hores per completar els 24 km de què consta el recorregut. S'establiran diferents controls de pas coincidint amb els avituallaments.

Tres avituallaments intermedis i un al final de recorregut en Altafulla (km. 24) on es donarà dinar (CALÇOTS I BOTIFARRA). En cas que no sigui possible fer calçotada per manca de matèria primera, aquesta serà substituïda per "Arròs de closca" (paella).

L'edat mínima per participar és de 16 anys i amb l'autorització expressa del pare/mare o tutor/a.

Recollida de dorsal i samarreta :

Dilluns 30 d'octubre a la botiga Athletic Events – Tarragona (Pg. Xavier Montsalvatge 9B,L2.) :

10:30 h a 13:15 h i de 17:15 h fins a les 19:00 h.

Dimarts 31 d'octubre entre les 18:00 h i les 20:00 h al Centre d'Entitats del Parc del Comunidó d'Altafulla i el dimecres 1 de novembre a partir de les 7:00 h fins a les 8:15 h al mateix lloc.

El pitral ha d'anar col·locat a la part davantera de la samarreta

Termini i preus d'inscripcions:

Marxa i calçotada: Fins al 20/10/2023 ........................... 30 €

Del 21/10/2023 al 27/10/2023........................................ 33 €

Limitada a 300 participants.

Només està permesa l'entrada a la zona del Comunido ( menjador ) als participants inscrits a la marxa.

No està permesa la participació amb animals de companyia.

TOTA LA INFORMACIÓ :   https://atletes.wixsite.com/altafullacostarraco

Organtiza : Atletes d'Altafulla amb el soport tècnic d' Athletic Events.

 

Modalidades:

1a MARXA ALTAFULLA-COSTA TÀRRACO